.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فردا/ سخنراني رحيم مشايي در ساري

تجليل از معلمان نمونه مازندراني با حضور رئيس دفتر نهاد رئيس جمهوري، راه‌اندازي سيستم مكانيزه بارنامه تحت وب (BOL)‌ در راه‌‌آهن شمال و.... از مهم‌ترين اخبار كوتاه مازندران است.

مراسم تجليل از حدود 500 معلم نمونه كشوري، استاني و شهرستاني با حضور اسفنديار رحيم مشايي، استاندار مازندران، ائمه جمعه و مسئولان شهرستاني برگزار مي‌شود.

مسئول روابط عمومي آموزش و پرورش مازندران در اين باره گفت: در اين همايش توليد نرم‌افزار چند رسانه‌اي استاد مطهري با قابليت اجرا در تلفن همراه نيز به شركت كنندگان ارائه مي‌شود.

روح‌الله معافي خاطر‌نشان كرد: اهدا كارت بيمه طلايي معلمان به صورت نمادين به 7 معلم برگزيده كشوري، برپايي نمايشگاه كتاب‌ با محوريت كتب شهيد مطهري در مورد موضوعات اخلاقي و تربيتي، راه‌اندازي سامانه بلوتوث در محل اجراي همايش از ابتكارات مراسم تجليل از معلمان نمونه استاني است.


*راه‌اندازي سيستم مكانيزه بارنامه تحت وب (BOL) ‌در راه‌آهن شمال

مدير‌كل راه آهن شمال گفت: راه‌آهن شمال‌ در بخش دولت الكترونيك نرم‌افزار بارنامه تحت‌ وب ( BOL ) را راه‌اندازي كرد.

سيد فرهاد ظهور پرواز اظهار داشت: راه‌آهن شمال در سال گذشته در راستاي توسعه‌ IT ‌در بخش‌هاي سخت‌افزار، پشتيباني، نرم‌افزار و شبكه‌اندازي سامانه و يدئو كنفرانس، واگذاري امور مربوط پشتيباني و نگهداري تجهيزات سخت‌افزار و نرم‌افزار به همراه تأمين قطعات به بخش خصوصي، توسعه شبكه كامپيوتري به ايستگاه‌هاي گرگان و قائم‌شهر و پل سفيد به تعداد 30 ايستگاه كاري، توسعه و به‌روز رساني پورتال سازماني، بهره‌برداري از سامانه كتاب ما جهت مديريت تمامي فعاليت‌ها، پروژه‌ها و زمانبندي آنها و دريافت اعتبار پروژه ها از طريق همين سامانه و همچنين توسعه‌ بانك جامع اطلاعات راه‌آهن شمال (بارش) را از اهداف توسعه‌اي براي راه‌آهن شمال بر‌شمرد.

وي خاطر‌نشان كرد: راه‌اندازي شبكه ارتباطي فيبر نوري در محور شمال رشد چشمگيري را‌ در توسعه شبكه كامپيوتري به دنبال داشت.

ظهور پرواز گفت: توسعه شبكه به ايستگاه‌هاي تشكيلاتي گرگان و قائمشهر و پل سفيد ميسر شده است كه با اين روش‌ امكان بهره‌برداري كامل از سيستم مكانيزه مكاتبات اداري نيز فراهم شده است.

راه‌آهن شمال تصريح كرد: تا پايان سال 89 ، شاهد توسعه اين شبكه در تمامي ايستگاه‌هاي اين اداره كل خواهيم بود.


* تنديس بلوار امام رضا (ع) در ساري پرده‌برداري شد

در مراسمي با حضور شهردار مركز ساري و جمعي از مسئولان شهري از تنديس بلوار امام رضا (ع) پرده‌برداري شد.

به گزارش فارس، سيدعلي حجازي در حاشيه مراسم بهره‌برداري اين تنديس افزود: اين بلوار از پرترددترين مناطق شهر ساري است كه در مسير طريق الرضا (ع) قرار دارد.

وي اظهار داشت: شهرداري ساري با تأسيس شهرداري ناحيه 2 زمينه‌هاي لازم را در براي خدمات رساني مطلوب به شهروندان و مسافران فراهم كرده است.

حجازي‌ طرح توسعه پارك قائم (عج)، احداث سد لاستيكي بر روي رودخانه تجن و پل زيرگذر در عبور ذغال‌چال را از جمله مهم‌ترين پروژه‌هاي اين منطقه اعلام كرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.